Old 2010-02-24   #1
SenseiWai
Lounge Member

SenseiWai's Avatar

Default Review - Social rädsla seminariet

Mycket bra idé först och främst att starta upp små "workshop" där man kan dra mer djupgående inom olika område. Det kul att lära andra deltagare plus kvinna i publiken så man kan få höra lite funderingar från den kvinnliga sidan.

Jag var väldigt laddad och förväntansfull på vad Kian har att komma med inom det ämnet.

Kian börjar med förklara AA (social rädsla) är ingenting man blir av med helt, man ska lära sig den bekanta sig med det och hantera på ett bra sätt.

Först förklarar han dom fyra vanligaste punkter dom flesta faller inom social rädsla. Jag känner redan där har han prickat rätt jag känner igen alla fyra fast i olika grad.

Sedan förklarar han att acceptera rädslan peka ut det och lär er känna igen det.

Han förklarade mer djupgående alla det fyra punkterna och hur han tacklar dom vilket jag tycker om och som jag kan tänka mig tillämpa. Självironisk humor och hur man hittar utmaningar till sig själv och hitta det roliga saker som får dig smilea in ifrån.

Han tog upp två metoder för att höja från en låg state till en hög state. börjar med små steg. Det här var väldigt väldigt bra eftersom det kan vara min sticking point att komma till en klubb kall och från där försöka komma igång ta och öppna set slå on knappen som inte finns till hög state. Det var som CR grabbarna förklara under IH skapa momentum, prata med alla, få igång snacket, bli varm. Det är precis vad det handlar om fast mer ingående stegvis som Kian tar upp.

Den andra metoden är lite kamazai crazy kasta in i crazy stuff väldigt social utsatt situation. Det kan också vara kul som man kan testa.

Till slut gav han oss tips på lära oss känna igen och hantera rädslan när den kommer. Sedan förklarar han på långsikt och målbilden hur man vandrar den här vägen för att bli den killen som vi vill föreställa oss att bli.

Jag tycker var super bra och är väldigt nöjd med presentationen, upplägget. Ett stort tack till Kian som delar med sig sina erfarenheter och sina roliga historier kring ämnet.

Jag ser fram emot nästa seminare redan hoppas nåt lika intressant ämne.

Tack alla er CR.

Last edited by Kian (THEMAN) : 2010-02-25 at 20:12.
SenseiWai is offline   Reply With Quote
Old 2010-02-26   #2
assassin
Lounge Member

assassin's Avatar

Intressant review Sensewai! Snyggt skrivet!

Snart är du ute igen och då är du ON
Old 2010-03-03   #3
Kian (THEMAN)
CR Instructor

Kian (THEMAN)'s Avatar

Fan va kul att du gillade det mannen!Kommer inom kort att annonsera nästa ämne som vi ska ta upp skriv gärna om det är något speciellt som du skulle vilja att jag tar upp.

LOVE / Kian (theman)

Kontakt: theman@c-r.se
Checka vårt Schema för Bootcamps.
kolla in BLOGGEN
Kian (THEMAN) is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules