Go Back   CR Forum > Public Discussion > Techniques
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 2010-03-04   #1
Akklari
Member

Default Lyft upp henne!

Jag har testat det här dussintalet gånger och jag har ALDRIG fått en dålig reaktion utav att lyfta upp tjejer. Resultatet av att lyfta upp en tjej i luften är att hon får en massiv BT-spike (Buying temperature spike).

När du lyfter upp en tjej så visar du många attraktiva sidor som styrka, maskulinitet och lekfullhet etc.

När du lyfter upp en tjej så finns det ett antal grejer du kan göra. Vad jag oftast brukar göra är att jag lyfter upp henne och sen snurrar henne snabbt runt, runt. Eller så lyfter jag upp henne så att vi hamnar i en sexuell position där hon har benen runtom min midja, samtidigt som jag har händerna under hennes rumpa och ansiktet mot hennes bröst. När du har den positionen så kan du också simulera sex genom att guppa henne upp och ner mot din kuk. Tjejer ÄLSKAR det.

Jag har också funnit att lyfta upp en tjej är ett otroligt bra sätt att extracta henne på (t.ex från dansgolvet eller några cockblockers). Bara lyft upp henne och gå iväg med henne. That simple.

Och inte att glömma: Det är hos många tjejer en sexuell fantasi att bli upplyfta på det där sättet, och sen bli knullade mot en vägg.

Så här gör jag när jag ska lyfta upp en tjej: Tänk dig en vanlig kram, d.v.s. du för armarna runt en annans rygg. Men istället så gå ner mot henne rumpa och "krama" henne precis under hennes skinkor. Lyft upp från benen och sen armarna, och vips, så har du lyft henne (samtidigt som hon får ett skrattanfall eller tjuter av glädje). Sen väljer du ifall du vill snurra henne, ha henne över axeln eller den sexuella positionen. I den positionen så kan du även "dippa" henne.

Du måste vara i VISS form för att klara av det här, men inte så mycket som man skulle kunna tro. Jag är en ganska så liten snubbe, 174 cm och väger ca 65 kg. Jag har ingen 8-pack eller starka bicebs etc. Men man skulle väll kunna säga att jag är "slender" som det heter på engelska. Jag har inga problem som helst att lyfta tjejer. Ifall du är osäker på vart din personliga gräns går, så testa lyft upp en fet tjej som du inte alls är attraherad till. Se hur det går. Du kommer att bli förvånad att du nästan kunde lyfta upp henne utan större problem. Efter det så kommer du inte ha några problem med att tro att du kan lyfta en vanligt vägande tjej.

Gör den här "tekniken" när som helst. Du kan t.o.m använda det som en opener. Tjejer älskar det.
Akklari is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-04   #2
Jester
Lounge Member

Jester's Avatar

Rekommenderas ej på fyllan eller på extremt trånga dansgolv. I övrigt funkar det skitbra.
Old 2010-03-04   #3
Daniel
CR Co-instructor

Daniel's Avatar

eller springa rakt in i en pelare och tappa tjejen i golvet ^^
Old 2010-03-04   #4
AbbeyRoad
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Larikka View Post

Ifall du är osäker på vart din personliga gräns går, så testa lyft upp en fet tjej som du inte alls är attraherad till. Se hur det går.

OnT:
Jag måste medge att anledningen till att jag inte använt tekniken så ofta som jag velat beror just på det, att jag varit för rädd för att misslyckas. På samma sätt som man känner sig manlig när man lyckas (feta grottmanspoäng ) så känner man sig omanlig när man misslyckas. Men det låter som på dig att det är ganska lätt?

Annars brukar jag bära tjejerna (de gånger jag har gjort det) med underarmarna, med ena armen om deras skuldror och den andra i knävecket, i famnen typ. Men det är lite tyngre, speciellt om tjejen väger mer än 65kg. Tankar kring det?
Old 2010-03-04   #5
Pontus
CR Co-instructor

Pontus's Avatar

Jag slutade med det efter en incident... Trånga källare är ingen smart plats att göra det på.

Har inte vi legat med varandra?
Pontus is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-06   #6
Placeboeffect
Moderator

Placeboeffect's Avatar

Jag gör det BARA på fyllan, just för att jag vet hur illa det kan gå och det är oftast då jag vågar

skämt å sido. Det är så magic, bra att du skrev lite om det. Man kan oftast använda det som både öppnare - och closer på samma gång. Eyefucka. Gå fram. Säg INTE hej. Lyft upp. Kyss. Bär in på toa (bara lyckats med det sista en gång och misslyckats massa gånger, så det är inte det säkraste...)
Alltså, att lyfta och bära iväg har jag märkt är extremt effektivt. Många lyfter upp tjejer och trycker de mot väggar och så vidare, men alltså - få går iväg. Jag brukar lyfta upp, gå iväg med henne, ställa ner henne och sen gå tillbaka till "ursprungsplatsen". Funkar alltid bäst då hennes kompisar är med, då de tror att man ska iväg och vara djurisk, men istället kommer tillbaka och hänger med dom.

LYFT!
Old 2010-03-06   #7
Ottilia
Moderator

Ottilia's Avatar

haha.. om man inte är en stackare å råkar lyfta min kompis som med lite tur når över 160 (vi ser ut som helan å halvan) För det den lilla ungen gör är att hon lyfter och snurrar killen några varv som tack =) Det ser ganska komiskt ut...

It's all about pleasure.
www.thatswhatshesaid.blogg.se
Ottilia is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-06   #8
Andreas
Senior Member

Andreas's Avatar

Jag körde på dedär en kväll, fick inte nobben av någon tjej direkt som annars händer nu som då.

Annan effektiv sak är att säga till en tjej exempelvis:

"Jag vet att du vill riva av mig skjortan", slutade med att hon började riva bort den.
eller
"Vet att du vill hångla med mig, men du får inte!",slutade med att hon försökte hångla 5 gånger, gå iväg m.m. Dock ville inte jag alls göra det, hade då ännu kvar gamla tjejen i mitt huvud o var inte alls tänd på henne!
Andreas is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-07   #9
Nilsi
Member

Nilsi's Avatar

Kul tråd!
Har inte testat att lyfta tjejer förutom dem jag känner sedan tidigare. Men nu är det dags!

Pff.. jantelagen vad fan är det!? palla bry sig
Nilsi is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-08   #10
Snudi
Senior Member

Snudi's Avatar

En KK sa till mig häromdagen:
"Du är väl inte en sån som kastar upp tjejer över axeln och bär runt dom?"
"Jag hatar när killar gör så!"
"Blablabla kille i min korridor blablabla hemsk olycka"
Old 2010-03-08   #11
Desmond
Senior Member

Jag gillar brandmanslyftet, man får dock vara försiktig så man inte gör illa ryggen. Eller slår ner omgivningen med hennes ben

Desmond is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-09   #12
Darren
Lounge Member

Behövs nog kalibrering ja, har hört 2 tjejer säga att de ogillar det
Darren is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-10   #13
Amigo
Senior Member

Amigo's Avatar

ähhh...de får välja..bli upplyfta eller få en piledriver?

Statisktik:
29 öppnade set
5 Number Close
status: teori samt träning
Amigo is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-10   #14
Blue_Lagun
Junior Member

Det handlar mycket om teknik, kunde inte hitta nån bra klipp med killar som lyfter tjejer på olika sätt men hittade en jävla massa på tjejer som lyfter upp killar, kanske de vill säga att det inte har så mycket med styrka och göra, men mer med tekniken att göra?

Blue_Lagun is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-12   #15
Edward
Junior Member

Det kan vara väldigt roligt att lyfta tjejer och slänga runt dem!
De blir så ynkliga då och man blir av med respekten för dem som hindrar en at våga ta för sig

Men det gäller att man gör det snyggt för att inte betraktas idiot. Det är viktigt att man inte lyfter för att man ska visa sig manlig och stark. Det visar att man är desperat och vill ha bekräftelse. Det är ofta väldigt tydligt och ser töntigt ut.

Jag tycker att man bör inte lyfta någon tjej om man inte med god marginal klarar det. Det ska inte se ut som man anstänger sig.

Det kan gå väldigt illa också. Värst är det väl om tjejen skadar sig. Hade ju vart sjukt pinsamt!!

Var själv med om att jag hade axeln ur led när jag lekte kast med kvinna över soffa. Gjorde extremt ont! Men jag ville ju inte visa det för någon så bet mig i läppen och tog några shots
Kunde inte sov den natten och det tog 6 månader innan den kändes helt bra igen :S
Edward is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-14   #16
Placeboeffect
Moderator

Placeboeffect's Avatar

Quote:
Originally Posted by Darren View Post
Behövs nog kalibrering ja, har hört 2 tjejer säga att de ogillar det

Jag har hört tjejer säga att de gillar snälla killar. Det betyder inte att det är sant.
Old 2010-03-14   #17
Hobbe
Junior Member

Hobbe's Avatar

Lyfte två brudar samtidigt i sommras på en charterresa. Pajja ryggen, kunde knappt gå i två veckor.
Hobbe is offline   Reply With Quote
Old 2010-03-14   #18
Bubbles
Senior Member

Bubbles's Avatar

Quote:
Originally Posted by AbbeyRoad View Post
Annars brukar jag bära tjejerna (de gånger jag har gjort det) med underarmarna, med ena armen om deras skuldror och den andra i knävecket, i famnen typ. Men det är lite tyngre, speciellt om tjejen väger mer än 65kg. Tankar kring det?
Du bär mest med biceps, inte med ryggen
Old 2010-03-15   #19
AbbeyRoad
Senior Member

Lightbulb

Ahaaa!
Old 2010-03-15   #20
Darren
Lounge Member

Quote:
Originally Posted by Placeboeffect View Post
Jag har hört tjejer säga att de gillar snälla killar. Det betyder inte att det är sant.
Det har du rätt i.
Darren is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules