Go Back   CR Forum > Public Discussion > Off topic
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 2010-10-05   #1
Desmond
Senior Member

Default Thaimassage med happy ending

Var på en mottagning nyss med två thailändska tjejer som knappt kunde ett ord svenska. Fick en timmas massage för 350 kr, misstänkt billigt.

Under massagens gång (som tydligen skulle ske utan kalsonger på) "råkade" massösen flitigt komma åt dom intima delarna. När jag vände mig om på rygg klappade hon på paketet och tittade på mig menande med fem fingrar i luften.

Jag garvade och tackade nej, men hon gav sig inte. Under resten av massagens gång smög den envisa lilla jäveln in handen för att dra i schnabeln flera gånger medans hon fnittrade. Sen nöp hon mig i bröstvårtorna också. Va i helvete! Jag fick slå bort hennes händer tills hon erbjöd extrabehandlingen för 200 istället. Tackade nej denna gång med, palla bli avrunkad av någon som masserar gubbkuk dagarna i ända.

Detta verkar tydligen rätt vanligt. Hur fan kommer det sig att polisen inte lätt avslöjar dessa tillhåll för osedliga aktiviteter?
Desmond is offline   Reply With Quote
Old 2010-10-05   #2
sjom
Senior Member

Jag skulle tro att det är för att det är lite av en win-win situation. För Polisen är väldigt medvetna om detta, finns inte en tvekan om den saken.

Kvinnorna tjänar bra mycket mer på att runka gubbkuk i Sverige än att vara hardcore prostituerade i Thailand. Och gubbarna går till något semi-legitimt istället för någon som hamnat i Sverige genom trafficing.
Old 2010-10-05   #3
Orion
Moderator

Orion's Avatar

Är 350 kr verkligen misstänkt billigt? Här kostar en timmes traditionell thaimassage 390 kr.

Fast här är det inte näck som gäller, utan man får en bomullsskjorta och ett par byxor att ha på sig... Mitt ställe kanske är "mer respektabelt" än ditt.
Old 2010-10-05   #4
Desmond
Senior Member

390 låter billigt ändå, men thaimassage kanske alltid är billigare än svensk dito?
Det var ett hål i väggen i ett bostadsområde i den förort där jag jobbar, och man fick gå igenom en tvättstuga för att komma till rummet där massagen skulle äga rum. Inte respektabelt nånstans

Ja... Har läst om tillslag polisen gjort förut, men dom borde ju rimligen vara medvetna om att denna verksamhet sker i större utsträckning.
Old 2010-10-05   #5
Chrahl
Lounge Member

Jag tror faktiskt att det handlar om prioriteringar, eftersom resurserna inte är oändliga
Old 2010-10-05   #6
Juliet
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Desmond View Post
Detta verkar tydligen rätt vanligt. Hur fan kommer det sig att polisen inte lätt avslöjar dessa tillhåll för osedliga aktiviteter?
Tänkte först fråga varför du inte anmälde henne. Men så kom jag på att det ju är lagligt att prostituera sig här i Sverige.

Men att hon bara tog på dig sådär... Är inte det övergrepp? Känns inte riktigt okej att hon inte accepterade dina nej heller. Sexuella trakasserier?

Skulle antagligen vara svårt att bevisa, men ändå.
Juliet is offline   Reply With Quote
Old 2010-10-05   #7
Jester
Moderator

Jester's Avatar

Quote:
390 låter billigt ändå, men thaimassage kanske alltid är billigare än svensk dito?
Det var ett hål i väggen i ett bostadsområde i den förort där jag jobbar, och man fick gå igenom en tvättstuga för att komma till rummet där massagen skulle äga rum. Inte respektabelt nånstans

Ja... Har läst om tillslag polisen gjort förut, men dom borde ju rimligen vara medvetna om att denna verksamhet sker i större utsträckning.
Inte fan bryr dom sig om det. Ingen far illa av det så så länge ingen anmäler och gnäller så jagar dom hellre riktigt bus istället, såsom fortkörare och våldtäktsmän.
Jester is offline   Reply With Quote
Old 2010-10-05   #8
Orion
Moderator

Orion's Avatar

Quote:

Hmm... Hade jag fått gå genom en tvättstuga för att komma till thaimassage, hade jag blivit förvånad om hon inte velat ge extra service...
Old 2010-10-05   #9
Lorentz Cinnamon
Senior Member

Lorentz Cinnamon's Avatar

Det blir nog lite för mycket jobb för polis och myndighet att sätta dit alla dessa massörer. Bara i min stadsdel här i Helsingfors finns det nog upp mot 10 thaimassörer med öppettider fram till 22.

Låta istället dessa desperata män, som gärna besöker dessa massörer av en enda anledning bli av med deras tunga lass så har vi ännu ett problem ur världen.
Old 2010-10-05   #10
Desmond
Senior Member

Absolut, borde satt dit denna grova förbryterska till flicka. Känner mig så fruktansvärt smutsig...

Det jag tycker är lustigt är hur dylik verksamhet målas upp i media som något av det värsta tänkbara, och representanter för polismyndigheten sitter med pannan i djupa veck och intygar att här skall det tas krafttag för att sätta stopp på snusket.
Old 2010-10-05   #11
Greger
Senior Member

Greger's Avatar

Nu är det dock viktigt att skilja på en sak. Va det thai-massage, d.v.s. hon drar i dina ben, knäcker din nacke och går på din rygg. Eller vad det olje-massage d.v.s. precis som det låter...massage med olja.

Liksom utan kalsonger? Stod hon och drog i dig när du va naken eller hade du en handduk? Handduk är ju även det väldigt opraktiskt då det känns som om den ska ramla av stup i kvarten när hon fixar med ens ben.
Old 2010-10-05   #12
Desmond
Senior Member

Jepp, fel av mig. Det var oljemassage och inte traditionell thaimassage även om dom erbjöd sådan också.

Och ja, hon smög in handen under handduken och våldförde sig upprepade gånger på köttlemmen med bestämt grepp. Jag tycker inte handduken är i vägen om den används på rätt sätt men jag har mest erfarenhet av svensk massage som jag även är skolad i.
Old 2010-10-05   #13
Orion
Moderator

Orion's Avatar

Då var det svinbilligt. Oljemassage går på runt 700.
Old 2010-10-05   #14
magnolia
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Orion View Post
Då var det svinbilligt. Oljemassage går på runt 700.
Med en happy ending hade svajsingen gått på 850 spänn, riktigt najs om en normal oljemassage går på 700, nästan värt det ju.. Undrar om flickvännen ser det som otrohet
Old 2010-10-05   #15
Amigo
Senior Member

Amigo's Avatar

var ligger detta stället då? win win som fan

på forumet!
Statistik:
63 öppnade set
10 Number Close
1 F-Close
status:Fixar min " stuff to do!!" lista..paus i gamet lite...
Amigo is offline   Reply With Quote
Old 2010-10-06   #16
spaxer
Senior Member

spaxer's Avatar

Alltså, hur fan skulle man kunna avslöja någon i detta fall menar ni?

Massörerna verkar förmodligen inte under någon hallick, sexköparna ser ut att gå in för att få massage, det är omöjligt att veta vad som försiggår där inne - om kunden får en får en regelrätt massage eller ett handjob. Den enda som gör något olagligt är kunden, och vad som sker i ett undangömt rum under en kort tidsperiod är svårt att bevisa.
spaxer is offline   Reply With Quote
Old 2010-10-06   #17
Alex
CR Instructor

Alex's Avatar

Det är inte olagligt att sälja sex i Sverige.

Say no more: Skippa Skitsnacket
Alex is offline   Reply With Quote
Old 2010-10-07   #18
Amigo
Senior Member

Amigo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Det är inte olagligt att sälja sex i Sverige.
Exakt..det är olagligt att köpa dock...

på forumet!
Statistik:
63 öppnade set
10 Number Close
1 F-Close
status:Fixar min " stuff to do!!" lista..paus i gamet lite...
Amigo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules